Bilqi Forum  

Geri git   Bilqi Forum > > >

ÖDEVLERİNİZİ BULMAKTA ZORLANIYOMUSUNUZ!

SORUN ANINDA CEVAPLIYALIM.

TÜM SORULARINIZA ANINDA CEVAP VERİLECEKTİR !

Sitemize Üye Olmadan Konulara Cevap Yazabilir Ayrıca Soru Cevap Bölümüne Konu Açabilirsiniz !

Yeni Konu aç Cevapla
 
Seçenekler Stil
Alt 02-11-2009, 13:04   #1
Korax
Android Destek
 
Korax - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
 
Üyelik tarihi: Jan 2008
Yaş: 34
Mesajlar: 21.062
Tecrübe Puanı: 1000
Korax has a reputation beyond reputeKorax has a reputation beyond reputeKorax has a reputation beyond reputeKorax has a reputation beyond reputeKorax has a reputation beyond reputeKorax has a reputation beyond reputeKorax has a reputation beyond reputeKorax has a reputation beyond reputeKorax has a reputation beyond reputeKorax has a reputation beyond reputeKorax has a reputation beyond repute
Korax - MSN üzeri Mesaj gönder
Standart Red Olunmaz Dualar...

Red Olunmaz Dualar...
ELHAMDULILLAHI RABBIL ALEMIN VESSETÜ VESSELAMÜ ALA SEYYIDINA MUHAMMEDIN VE ALA ALEHI VE SAHBIHI VE SELLIM.

MEVLA HEPIMIZE DÜNYA AHIRET SAADETI NASIP BUYURSUN. BU FAKIR ESKI

BI KAC SIYER KITABINDAN IMAM NEVEVI, IMAM GAZALI GIBI BÜYÜK ALLAH DOSTLARININ KITABLARINDAN RASULULLAH’IN YEMIN

ILE TASDIK ETTIGI DUA LARI BULDUM. HAMD OLSUN MEVLA NASIP ETTI. CÜBBELI AHMED HOCANIN DA DUALARIM KITABINI

YAZERKEN BU KITAPLARDAN ISTIFADE ETTIGINI ÖGRENINCE DAHADA İŞTAHA GELDİM. SEBEBI DE EN SAGLAM HADISLERIN BU

KITABLARDAN GELDIGI IMIS. YANI HER DUA MAKBULDUR, AMA BU DUALARIN BIZZAT ALLAH RASULU TARAFINDAN YEMINLE

DESTEKENMESI VE YEMIN BUYURMASI ARTIK BU DUALARIN BIIZNILLAH KABULUNDE ASLA ŞEK VE ŞÜPHE OLMAMASIDIR INŞ. BU

DUALARI YAZAYIM. SIZLER DE ISTIFADE EDIN BENDE BU ARADA BELKI SIZIN HÜRMETINIZE FAYDALANIRIM.



HZ ENES R.A ILE RASULULLAH SAV GIDERKEN BIR KİŞİ((( YA BEDIASSEMAVATI YA HAYYU YA GAYYUMU INNENI ESELÜKE))) DIYE

NIDA ETTIKLERINI DUYMUSLAR VE O ESNADA HZ ENES EFENDIMZE DÖNEREK BUYURMUSLARKI ALLAH A YEMIN EDERIMKI ALLAH

BU ADAMA TECELLI DUA SINI MAKBUL EDECEK!! BIR DIGERINDE GENE AYNI SEKILDE NIDA EDILINCEKI BU BIRAZ DAHA UZUN BI

DUA ONADA YEMIN BUYURDULARKI ODA BU DUADIR(((ALLAHÜMME İNNİ ESELÜKE Bİ ENNE LEKEL HAMDÜ LA ILAHE ILAHE İLLA

ENTEL HANNANÜL MENNAN YA BEDİASSEMAVATİ VEL ARDI YA ZELCELALI VEL IKRAM ESELÜKE CENNETE VE EÜZÜBİKE

MİNENNAR)))) BU DUA DA KI YA HANNANÜL MENNAN KELIMESINE MEVLA TEALA DEMEK KULUM BANA BÖYLE NIDA EDIYO ÖYLEMI

BENDE ONA ISTEDIGINI VERMEKLE ONU KORUMAKLA YÖNELDIM ISTESIN BUYURUYO. BIR DIGERIDE EFENDIMIZ NAMAZ KILARKEN

ÖNÜNDEN KÖPEK GECMIS. SAID BIN EBU VAKKAS EFENDIMIZDE BI DUA ETTI NAMAZ BITMEDEN KÖPEK GEBERDI.ALLAH RASÜL Ü

YA SAID ÖYLE BI NIDA ILE NIDA ETTINKI ALLAH CC HEMEN SANA YÖNELDI BUYURDU O DUA DA (((SUBHANEKE LA ILAHE ILLA

ENTE YA ZELCELALI VELIKRAM)))) COK TA KISA AMA ETKISI BÜYÜK. ACIZLIK TEMBELLIK GIBI CARESIZLIKTEN KURTULMAK ICINDE

SABAH VE AKSAM NAMAZINDAN SONRA (((ALLAHÜMME INNI NEÜZÜBIKE MINEL HEMMI VEL HAZANI VE EÜZÜBIKE MİNEL ACZİ VEL

KESELİ VE EÜZÜBIKE MINEL CÜBLİ VEL BUHLI VE EÜZÜ BIKE MIN GALABETİT DÜNYA VE GAHRIR RICAL))) DERSE ACIZLIK

TEMBELLIK TEN GIBI SEYLERDEN UZAK KALIR KORTKUGU BIR ŞEYDEN ALLAH A SIGINMAK ICIN DE ((((ALLAHÜM MESTÜR

AVRATİNA VE AMİN RAVATİNA ))) DESIN BI IZNILLAH KORKTUGU ŞEY BAŞINA GELMEZ BU DAUDA MUAZZAM BI DUA SABAHTAN

AKSAMA KADAR.ALLAH IN IZNI ILE KESIN KORUMA DUASI. BU DUA YI SABAH NAMAZINDAN SONRA OKUYAN AKSAMA AKSAMDAN

SONRA OKUYAN SABAHA KADAR EMNIYETTE OLUR. IMAN EDILEREK OKUNURSA YER YARILSA ONA BI IZNILLAH BISEY OLMAZ. BU

DUA NIN KISSALARI COKTUR BIRISI HACCAC IN HZ ENES E “SENI ÖLDÜRECEM” DEMESI ÜZERINE HZ ENES ÖNÜNE DIKILEREK HADI

GEL ÖLDÜR DEDIGI HALDE HACCAC IN KACMASI SONRADAN “KALBIME KORKU GIRDI ONU KORUYOLARDI BISEY YAPMADIM” DEMESI

GIBI COKTA KISSASI VAR. O DUA DA SABAH 3 AKSAM 3 KERE AMA SABAH NAMAZINDAN SONRA GÜNES DOGMADAN OLACAK.

BELKI DOGDUKTAN SONRADA OLABILIR AMA TAM BI BILGIM YOK. NAMAZDAN OKUNURSA KORKMASIN O KİŞİ DUA BUDUR

(((((BİSMİLLAHİLLEZİ LA YEDURRU MAASMIHI ŞEYUN FIL ARDI VELA FISSEMAI VEHÜVESSEMIUL ALİM))) BUNU OKUYANDA ALLAH

IN IZNI ILE SAGLAMDA .ASLINDA COK DUA VAR VALA SASIRIYOM HANGISINI YAZIYIM DIYE. AMA EN KESKINLERI YAZIYORUM VE

ZAMANLA BUNLAR INSANIN EZBERINE GIRIYO.ÖNCEDEN CEBIMDE KAGIT TASIRDIM AMA BI MÜDDET SONRA EZBER OLUYO ONLAR.

EZBER OLDUKCA YENI KAGITLAR CEBIME GIRIYO ) EN SON OLARAK TA GENE COK GÜZEL BI DUA . BU DUA DA HASTALIK,

MUSIBET ,ŞER, ŞİRRET’TEN ,BELADAN UZAK TUTAR SABAH VE AKSAM NAMAZI SONRASI OKUNURSA ETKISI BI IZNILLAH KESINDIR

(((SUBHANALLAHI VE BI HAMDIHI LA HAVLE VELA GUVVETE ILLA BILLAH MAŞALLAHÜ KANE VELEM YEŞE- LEM YEKÜN EA-LEMÜ

ENNELALAHE ALA KÜLLİ ŞEYİN GADİR VE ENNALLAHE GAD EHATA Bİ KÜLLİ ŞEYİN İLMA)))

YA BI TANE DAHA AKLIMA GELDI INANIN YAZMAK ISTEMEZDIM AMA BUNDAN KİMSE MAHRUM OLMASIN DİYE YAZIYOM SON BU

SON INANKİ SON ) BU DUA DA ALLAH RAZÜL Ü BUYURDULARKI “KIMKI BU DUA YI OKURSA ALLAH ONUN DERDINI KEDERINI

SIKINTISINI GIDERIR, YERINE MUTLULUK SEVINC NESE KATAR. HATTA ONU MUTLULUGA BOGAR.” O DUA HER ZAMAN OKUNABILIR

ISTE DUAMIZ (((ALLHÜMME İNNİ ABDÜKE VEBNÜ ABDİKE VEBNÜ EMATİKE NASİYETİ BİYEDİKE MAZİN FİYYE HÜKMİKE ADLÜN

FİYYE GAZAÜKE ESELÜKE BI KÜLLİ İSMİN HÜVE LEKE SEMMEYTEBIHE EVENZELTEHÜ Fİ KİTABİKE EVELEMTEHÜ EHADEN MIN

HALKIKE EVIS-TE SERTEBIHI FI İLMİN GAYBİ İNDEKE TECALEL KURANE KALBI VE NURA SADRI VECALE E ĞAMMI HÜZNİ VE

_________________________________
Korax isimli Üye şimdilik offline konumundadır   Alıntı ile Cevapla
Cevapla

Bookmarks


Konuyu Toplam 1 Üye okuyor. (0 Kayıtlı üye ve 1 Misafir)
 
Seçenekler
Stil

Yetkileriniz
Sizin Yeni Konu Acma Yetkiniz var yok
Sizin Konu Yanıtlama Yetkiniz var
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Açık
Smileler Açık
[IMG] Kodları Açık
HTML-KodlarıKapalı

Gitmek istediğiniz klasörü seçiniz

Benzer Konular
Konu Konuyu Başlatan Forum Cevaplar Son Mesaj
mevlana'dan dualar... Korax Dua, Ayet, Hadis 0 02-11-2009 12:55
özel Dualar нüzüη Dua, Ayet, Hadis 0 09-03-2008 16:34
dualar kimliğimizdir нüzüη Dua, Ayet, Hadis 0 09-03-2008 16:22
--->: Resimli Dualar>>>>>>>> нüzüη Dua, Ayet, Hadis 0 09-03-2008 15:49
GüzeL DuaLaR... нüzüη Dua, Ayet, Hadis 0 09-03-2008 15:13


Şu Anki Saat: 00:25


İçerik sağlayıcı paylaşım sitelerinden biri olan Bilqi.com Forum Adresimizde T.C.K 20.ci Madde ve 5651 Sayılı Kanun'un 4.cü maddesinin (2).ci fıkrasına göre TÜM ÜYELERİMİZ yaptıkları paylaşımlardan sorumludur. bilqi.com hakkında yapılacak tüm hukuksal Şikayetler doganinternet@hotmail.com ve streetken27@gmail.com dan iletişime geçilmesi halinde ilgili kanunlar ve yönetmelikler çerçevesinde en geç 1 (Bir) Hafta içerisinde bilqi.com yönetimi olarak tarafımızdan gereken işlemler yapılacak ve size dönüş yapacaktır.
Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2017, Jelsoft Enterprises Ltd.
Search Engine Optimisation provided by DragonByte SEO v2.0.36 (Lite) - vBulletin Mods & Addons Copyright © 2017 DragonByte Technologies Ltd.

Android Rom

Android Oyunlar

Android samsung htc

Samsung Htc

Nokia Windows